人気ブログランキング | 話題のタグを見る

え ぷるりぶす うぬむ * el conejo de la suerte

パントラキコス戦招集メンバー

コチラです:
Μέγιερι, Ρομπέρτο, Μπονγκ, Κάμπελ, Ντομίνγκεζ, Φουστέρ, Χολέβας, Μασάντο, Μανιάτης, Εντινγκά, Παπαδόπουλος, Παπάζογλου, Πελέ, Πέρεζ, Σάμαρης, Σέποβιτς, Τόρες, Βαλντέζ.

サビオラとマルカノはそれぞれ個人メニューと、チーム練習にも一部参加したようなんですが、やはり今回は外れました。試合は土曜日、現地時間の19:30からです。最近いつもPC開くのがこの時間ですから、全然メディアをチェックできてないんですけれど、ホントに優勝決定戦なんですかねぇ?どこも騒いでいないようだけど…。もう決まりきったことだからか、それとも数字の可能性としては低いのかな?まあ、優勝するのは間違いないので、CL戦後でもいいのですが。(詳しく調べるのが面倒なので省きます、スミマセン)

SPORTの記事に反論したオフィシャルの記事の件ですが、どうしても見つかりません。各紙、《オリンピアコスのオフィシャルが声明文を出した》と書いてあるのに???というわけで、一応もう1つ記事を貼っておきますね。

http://www.sport24.gr/football/omades/Olympiakos/mazi_mas_gia_polla_xronia.2686377.html

パントラキコス戦招集メンバー_a0159012_3175441.jpg

Τα δημοσιεύματα που ήθελαν τον Χαβιέρ Σαβιόλα να επιστρέφει στην Ρίβερ Πλέιτ διαψεύδει κατηγορηματικά ο Ολυμπιακός. Διαβάστε τι αναφέρει η επίσημη θέση της πειραϊκής ΠΑΕ.

Η καταλανική "Sport" σε δημοσίευμα της υποστηρίζει πως ο Χαβιέρ Σαβιόλα σχεδιάζει την επιστροφή του στο Μπουένος Άιρες και την Ρίβερ Πλέιτ, προκειμένου να κρεμάσει τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια στο "Μονουμεντάλ", εκεί όπου ανδρώθηκε ποδοσφαιρικά.

Η ισπανική ιστοσελίδα υποστηρίζει πως η δύσκολη οικονομική και κοινωνική συγκυρία την οποία διατρέχει η Ελλάδα, αναγκάζει τον Αργεντίνο σταρ των Πειραιωτών να σκέφτεται την επιστροφή στην πατρίδα του.

Όμως στον Ολυμπιακό έχουν εντελώς διαφορετικά σχέδια για τον Σαβιόλα, καθώς σκοπεύουν να συνεργαστούν μαζί του για αρκετά χρόνια, κρατώντας τον στον σύλλογο.

Μάλιστα η επίσημη θέση της πειραϊκής ΠΑΕ, είναι ξεκάθαρη και διαψεύδει κατηγορηματικά τα σενάρια περί αποχώρησης του 32χρονου άσου.

"Δεν υπάρχει κανένα θέμα αποχώρησης του Σαβιόλα από τον Ολυμπιακό και στο σχεδιασμό μας προβλέπεται να είναι μαζί μας ο Χαβιέρ για πολλά χρόνια", αναφέρει χαρακτηριστικά η επίσημη θέση της ΠΑΕ Ολυμπιακός.


内容は先日の記事と同じです。オリンピアコスとしては、サビオラにずっと居てもらいたいと考えているし、ここで引退すると信じていると。笑えるのは、SPORTの記事の内容。表面的には普通の記事を装っていて、さりげなく悪意を感じる内容なんです(苦笑)。しかもリーベルに戻りたい理由は、ギリシャの財政危機による社会情勢だとか。恐らくこの記者はサビオラと面識もないと思いますが、サビオラの考えていることがわかるらしい。超能力者かも…!

冗談はさておき、同じく負傷して離脱していたアイマール、ようやく1ヶ月振りに明日の試合で復帰の見通しがたったようです。昨年11月にフランチェスコリがアイマールに電話したという記事と、2月頃にアイマールのコメントであまりジョホールで楽しくフットボールができていない、という内容を読みました。今日のOLE紙を見てもこういう記事(http://www.ole.com.ar/river-plate/futbol/Aimar-fondo_0_1101489900.html)が出ているので、リーベルは本気でアイマール復帰を考えているのかも知れません。ただ、確かアイマールは今後、ジョホールの下部組織のコーチも務めるという話もありましたよね。契約内容がどうなっているのか、簡単には解除できないような気も。そもそも、パブロはどう考えているんでしょうね〜。アルヘンメディアがインタを取って来てくれないかなぁ!
by la_fraise7 | 2014-03-15 03:38 | Olympiacos | Comments(0)
名前
URL
削除用パスワード